Vad är det med folk??

Dagens "på gymmet-historia":
Jag står utanför gruppträningslokalen med Ingrid på armen och väntar på Oskar,
våra pass var nämligen direkt efter varandra.
När dörren till rummet öppnas och Oskars pass är slut, kommer det ut en kvinna som jag pratat lite med innan.
Hon hälsar och så och sen undrar hon alltså om jag är gravid.... När jag svarar nekande så sa hon nåt om att jag var väl gravid när jag började träna... Eh... NÄ!
Jag kommer inte ihåg exakt vad hon sa för jag blev så ställd och ledsen.

Man frågar väl för fan inte om nån är gravid när hon står med en liten bebis i famnen??
Visst det finns de som blir av med magen och alla kilon direkt, men jag tillhör inte dom!
Det retar mig nåt fruktansvärt att jag inte fann ord och sa nåt tillbaka, typ : nä bebisen är här, jag är bara fet och det är därför jag är här! Precis som du antar jag?!
Dessutom är ju detta gymmets inriktning vanligt folk, såna som aldrig tränat förr och såna som vill gå ner i vikt! Hur fan tänkte människan när hon sa så?

Jag vet att mina kilo sitter mycket på magen, att den fortfarande ser gravid ut, men va fan!! ?
Jag blir så less, dessutom har jag varit med om samma sak för ett tag sen, även då med Ingrid med mig!
Att det sen är kvinnor som man får kommentarerna av är ännu mer lustigt!
Jag är väl på gymmet av en anledning!!


Jaja... jag är glad att jag ändå är så pass säker  i mig själv att jag kan skaka det av mig nu! Var bara tvungen att få det ur mig lite!



Nästa vecka ska jag äntligen göra mitt Fysika ålderstest... det ska bli intressant!?
Vad gissar ni på?
Jag gissar på över 50...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skit i gnällkärringarna! Låt inte dem knäcka dig! Kör hårt ist och knäck dem psykiskt när när De inte pallar träna mer! Och som sagt, hur man ser ut efter att ha fött ett eller flera barn är ju väldigt olika... och även om man är lite större- oavsett om man har en bebis eller inte på armen- så frågar man inte om personen är gravid. Det hör väl till lite sunt förnuft?!

Detta blev kanske lite flummigt, men det jag ville ha sagt var Stå på dig och låt ingens ogenomtänka puckade kommentarer knäcka dig! Du är värd bättre än så!! Jag tycker om dig precis som du är!:)

2010-07-31 @ 21:07:09
Postat av: Sanna

Hej!

Tack för att du lämnade en kommentar. =)



Kram Sanna

2010-08-02 @ 21:38:15
URL: http://www.giblogg.se
Postat av: sara

jag håller med Sofie! Herregud, det finns ta mig tusan folk till allt tydligen! Så säger man väl inte!

Du är duktig som kämpar på Ida! Hejja hejja!



Kram!

2010-08-02 @ 22:14:21
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Dorpan

Du ska svara som jag brukar, vilket gör folk rejält paffa!!! - Nej, jag är bara fet.

Den är klockren!!!

2010-08-17 @ 09:49:10
URL: http://dorpans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0