Weekend i Oslo!




Nu är vi på väg!



Upp upp i det blå!



Minnenas gata!!


Såå god pizza på Peppe´s!


Uteserveringspremiär för i år!


Väldigt smaskig lunch!



Lite nostalgi!!

Min gamla buss!


Soligt och fint hade vi hela helgen!

Tittade på båtar och glittrande vatten!

Jag hittade en ny vän!
Önskar att jag fått henne med mig hem!

Vi hittade en leksaksaffär som var grym!
Jag ville ha allt! ;)


Oslo var fullt av folk!!


Telenor Arena var full av folk!


Det är aldrig fest utan E-Type!!
Nån som hört det förut?
;)




Tack O !!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så mysigt ni haft det! Ser underbart ut! Kram om massa

2012-05-03 @ 08:57:31
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åhh vad härligt det såg ut, jag skulle verkligen behöva åka iväg med Andreas, bara vi, just nu. Det ser verkligen underbart ut. Kram

2012-05-03 @ 12:17:39
Postat av: Susanne

Åhh får längtan tillbaka! Vännen, nu firar vi snart 1o år tillsammans. Du & jag min dåvarande kombo! Ni ser ut som ni haft det bra tillsammans, i staden där ni träffades! Å E-type var ju självklar! Fniss!

Du får oss att minns!

2012-05-07 @ 21:19:28
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0