Minuten!

Då var det fredagkväll igen!

Sonen har åkt till mormor och morfar och kommer inte hem förrän på söndag!
Lilltjejen sitter i soffan och kollar på Minuten tillsammans med sin docka! (och oss...)

Det är så skönt att ha en lugn och skön kväll framför sig!
Snart ska Ingrid lägga sig och då ska jag ta fram min choklad som jag längtar efter!

Det är inte så att jag inte bjuder mitt barn på mitt goda, det är bara det att det nog blir tillräckligt för henne i helgen ändå! På söndag ska hon ha sitt 2årskalas nämligen! Det ska bli kul! Och gott! 

Det blir inget LCHF-kalas, men jag ska smaka ändå! 

Imorgon kommer min vän Susanne ner och hälsar på!
Ett väldigt spontant och glatt överraskande besök!
Sånt gillas!

Vi ska ut och promenera i spåret hade jag tänkt, och kanske testa utegymmet!
Tillsammans kanske vi kan lista ut vad de olika redskapen ska användas till...


Nu ska jag kolla de sista minuterna på Minuten!

Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0