God morgon!

Idag är jag hemma med barnen - Ingrid är lite dålig.
Barnen väckte mig vid sju, men det gjorde inte så mycket eftersom jag somnade i soffan igår kväll...
Så tio timmars sömn fick jag :) Det är annat än förra nattens dryga tre!

Vi har suttit i soffan och kollat barn-tv en stund, eller ja...
jag har ju kollat runt på lite bloggar och på Tradera.

Nu börjar det kurra i magen på alla här, så det är väl bäst att jag fixar lite frukost!
Jag tror minsann att jag ska göra mig en smarrig smoothie a´la LCHF!
Den brukar hålla mig alldeles lagom mätt fram till lunch!


Resten av dagen blir det nog lite städ och tvätt... brukar bli så när man är hemma med barnen!
Men det behövs ju göras så det är bara att passa på!

Vädret ser ut att bli rätt bra idag så jag hoppas att vi kan ta oss ut en liten sväng också!
Det beror ju lite på lillans status... *håller tummarna för snabbt tillfrisknande*

Hoppas ni får en skön tisdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0