Frukostfunderingar!

Sitter och äter en snabb frukost innan jag ska åka till jobbet!
Idag blev det två Finn crisp med skinka och philadelphia! Gott!!

Jag har gjort färdigt mina matlådor som ska hålla mig mätt resten av dagen,
kycklinggryta och grönsaker!
På jobbet har jag en hink turkisk yoghurt och lite hallon, om det skulle behövas för att klara mig till stängningsdags!

Min kropp mår bra av det här!

Jag kan också stolt säga att jag fixade att stå emot mitt sug igår!!
Det blev endast lite mörk choklad till Desperate Housewives! Min kära såg mitt rop på hjälp och  hade med sig hem till mig! Det tackas för!!

Igår kväll satt jag och kikade runt på Styleroom, mest på balkonger!
Är rätt sugen att fixa till det mysigt på vår balkong inför våren och sommaren!
Jag får kolla vidare ikväll och se vad för idéer jag kan få!
Det vore ju kul om man fick användning för balkongen!

Om det är någon som har tips och idéer så mottages det gärna!
Kan man odla nåt?! Som jag som INTE har gröna fingrar kan klara av!! ;)


Nu kallar jobbet!!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0