Flytta igen...?

Tidigare ikväll ringde det på dörren här hemma, utan att port-telefonen ringt först.
Jag tänkte att det kanske kunde vara tjejen som skulle köpa kläder av mig.
Efter en titt i kikhålet i dörren så fick jag lov att anta att det inte var hon.
Utanför stod nämligen ett helt gäng människor.
En gammal man med käpp, en gammal dam utan käpp, en tjej i rullstol med en hundvalp i knät och en ung man bakom rullstolen.

Vad kunde de vilja mig??

Jo... de ville ha min lägenhet!

Någon hade talat om för dem att lägenheten skulle bli ledig!
De hade pratat med någon och bokat tid för visning!

Jaha, det var ju konstigt - jag tänker då inte flytta fick jag försäkra dem om!

Det var ju tur att de bodde i närheten, lite trist om de åkt långt för att kolla!

Hoppas det löser sig för dem!!

Jag ska iaf ringa hyresvärden imorgon och fråga vad det var som hände här!!?


Kommentarer
Postat av: Dorpan

Säkert gett ut fel adress....

2012-03-06 @ 22:09:07
URL: http://dorpans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0