Andra chansen (lördag...)

Dagen idag började med ett besök hos min gamla allra bästa vän!
Med gammal menar jag att vi hade vår storhetstid för en ca sådär tio tolv år sedan.
Tiden mellan nu och då har vi befunnit oss på olika ställen!
Nu befinner vi oss rätt nära varandra :)
Och med allra bästa vän menar jag att det var VI då på den tiden! Det var vi som räknades! 

Jag är glad att vi ses igen!!


Dagen fortsatte sedan med inköp av nya byxor och en magsjuk liten tjej...

Stackars lilla Ingrid har ont i magen! Hoppas det är snabbt övergående!!!


Ikväll har vi såklart kollat på Andra chansen! Det var väl sådär...
Jag är nöjd med att Top Cats fick komma till finalen, men den där andra tjommen kunde åkt ut innan han kom in!


Vi får nu börja ladda upp inför finalen! 
Ingrids favorit är Danny!!
Wilmer hade hoppats på Youngblood, men det gick ju inte vägen, så han får hitta sig en ny favorit under veckan!
Jag gillar de flesta men blir förbannad om Ranelid eller Thorsten vinner!!! Lisa och Ulrik behöver inte heller göra sig besvär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0