Borde...



Borde göra så mycket mer just nu,
men det är så lätt att fastna här!
Ingrid sover, hon ville själv gå och lägga sig!
Wilmer sitter och leker med min telefon!
Oskar cyklar Möckeln-runt!

Imorgon är det måndag, en ledig måndag!!
Jag har tagit föräldraledigt hela veckan!
Hela familjen ska vara lediga tillsammans!
Det ska bli jättemysigt! 

Idag ska det städas och vikas lite tvätt!
Planera inför veckan som kommer!

Imorgon ska jag ner till vårdcentralen och lämna fler prover!
Gastroskopin visade ingenting...
Jag skriver inte så mycket mer om den, det räcker med att säga att jag har gjort trevligare saker i mitt liv! Undrar ni något så fråga!

Imorgon ska även kidsen och jag till frisören, måste ju se presentabla ut nu när det är sommarlov! ;)
Jag funderar över luggen... den är ju för lång för att ha hängande nu. Ska jag korta av den igen eller ska den få växa ut? Nån som har nån åsikt?

Nu känns det som att det är dags att slita sig härifrån, magen kurrar och dammet är det ingen annan som tar bort!

Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fin du är!

Men jag ska ju också slita mig! :)

2012-06-10 @ 13:31:19
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Marianne

Usch då för magbekymmer, tur var väl att de inte hittade något tokigt, men hoppas såklart ändå att de hittar vad du mår dåligt av.

Hoppas ni får en härlig vecka tillsammans, här har precis familjen splittrats igen... gillar inte dehär varannanvecka livet alls.

Ha de fint!! Kram

2012-06-11 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0