Känner mig lite pysslig!

Jag har känt mig lite pysslig på sistone!
Kollat runt i en massa bloggar och hittat massor av inspiration, kollat i Panduros katalog osv.
Så himla mycket fint och roligt det finns!!
Jag tyckte att mitt badrumsskåp såg lite för trist ut, så det fick sig en makeover! :)
Bor man i hyresrätt så är det ju ofta så här det ser ut! Inte så inspirerande!!



Men efter lite piff så blev det så här:


Lite gladare och mycket snyggare!! Jag blev jättenöjd!
När jag skulle borsta tänderna igårkväll så hade jag liksom glömt bort vad som fanns bakom dörrarna,
och så blev jag sådär glatt överraskad!
Härligt!!

Jag håller också på med ett litet pyssel till Ingrid!
Det får nog bli en present till på onsdag - Alla Hjärtans Dag!
Inte riktigt färdigt, men ett litet kik kan ni få!

Även våra trista tändsticksaskar fick en liten liten makeover!



Testade också mönstrad tejp!



Enkelt och billigt pyssel!!

Jag får se vad jag ska hitta på nu!!?
Jag är väldigt sugen på att måla... på att sy... virka...
Jag får helt enkelt återkomma!!
Vad pysslar ni med?!
Nån som har tips att dela med sig av, eller inspirerande länkar!?
Gärna något man kan göra med barnen också!

Glömde ju en sak!
Jag gjorde ju en tavla till min vän Susannes 30årsdag!
Den kan jag ju visa upp nu, för nu har hon ju fått den!



Jag blev nöjd och jag hoppas att hon gillar den!


Tyvärr blev det bara mobilbilder idag, men jag ska skärpa mig på den punkten!
Foto är ju också något som jag vill hålla på mer med!

Johanna! Du verkar ju också gilla foto, vi kanske kan träffas och ta en fotopromenad eller nåt snart!?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag broderar, korsstygnsbroderier, det tycker jag är kul och avkopplande!:)

2012-02-13 @ 18:01:31
Postat av: Susanne

Fint pysslande hörrö du vännen!

Jag ska faktiskt pysslilura jag med, precis just nu!

Kram på dä

2012-02-15 @ 20:07:09
Postat av: Frida

Men vad roligt med så mycket pyssel. Jag blir så inspirerad!! :)



Hoppas du har en fin fredag!

2012-02-17 @ 10:33:27
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0