Aktivitetskalender!

Nu börjar det bli dags att planera årets adventskalender! 

Både för Wilmer och Ingrid och för barnen på jobbet! 

Jag tänkte göra det som en aktivitetskalender precis som förra året .

Så nu vill jag ha hjälp med en massa roliga, mysiga, spännande saker som vi kan göra!!

Det har ni väl många tips på!!? :)

Det ska ju passa både liten och stor! Wilmer blir ju snart 6 och Ingrid är 1 3/4 år. Barnen på jobbet är 2-3 år.

Detta var ganska fint! Kanske kunde vara nåt till jobbet iaf!


(källa www.fixajulen.se )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Din aktivitetskalender är så toppen!! Skulle man kanske haft? ;) Då behöver jag med tips...ha ha.

Nacken gör ont ont ont men jag inväntar en förbättring. Finns tyvärr inte mycket man kan göra i nuläget. Tyvärr. Kram om och önskar dig en fin dag!

2011-11-08 @ 07:57:31
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0