Vasaloppet!!

Ingrid och jag börjar dagen med Vasalopps-starten!
Vi håller utkik efter Oskar, men han syns inte till i vimlet av människor! ;)

Det är ju minst sagt mycket folk...
Det ska bli kul att höra honom berätta när han kommer hem!
Han har sagt att han ska försöka Twittra lite under vägen, får se om han håller det ;)

Nu ska vi göra oss fina här och åka hem till pappa och fira hans födelsedag!
Sen i eftermiddag ska jag på sista mötet med min viktgrupp!
Önskar att jag hade haft bättre resultat att avsluta med, men det får jag helt enkelt fixa själv efteråt!!
Min kropp har inte riktigt varit med på noterna hela vägen, men det får ta den tid det tar!

Ha en skön söndag och håll tummarna för Oskar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0