Status

Vaknade idag med ett uppsvullet öga!
Inte vidare skönt!

Ingrid har sovit dåligt inatt och då även vi andra,
hon har åkt på ännu en förkylning!

O är på jobbet och sliter, trött stackarn!

Wilmer tror jag dock det bara är bra med!
Han är på dagis och leker med sin bästa vän just nu!

Ingrid och jag sitter och slappar lite,
hon är trött och sliten, men har svårt att sova ordentligt.

Hon somnar väl i bilen när vi ska köra till Kristianstad senare.

Snart ska jag göra mig iordning innan vi ska tillbaka till dagis och hämta.

På tal om dagis så ska vi hälsa på Ingrids avdelning
på torsdagförmiddag. Det ska bli spännande!

Nu måste jag också fundera på vad vi ska ha för lunch innan vi åker...


Vad är statusen hos dig?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Status: "Ensam hemma, med igensvullen hals och kan inte ens äta..."

2011-02-15 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0