Dag 15 - Kärlek


Jag tjuvstartar...
Det är ju inte förrän imorgon!
Men jag har en fullbokad dag så jag passar på nu när jag har tid!

Kärlek var det ja...

Detta är en av mina stora kärlekar i livet!

Min underbare son som spelar på min gitarr och "rockar fett"!
(Om man frågar honom själv!)
Han spelar och spelar och hittar på en massa texter och melodier!
Kan man känna annat än stolthet och kärlek!?

Jag hoppas att han får behålla sin fantasi och nyfikenhet på livet och
sin lust att lära sig en massa hela tiden!
Jag hoppas ingen någonsin tar det ifrån honom!!

Min Wilmer!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Det är kärlek! :-)



Bilder från sessans rum kommer under dagen, har inte på långa vägar blivit klar helt men lite sneak peaks kan man ju i alla fall vara bussig o bjussa på för att stilla nyfikenheten lite. ;-)



Många kramar!!

2011-02-15 @ 08:58:47
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0