Bilar bilar bilar

Nu har jag och barnen varit på Wilmers rum och lekt med bilar i en timme!

Wilmer tycker att det är så himla roligt!
Ingrid försökte så gott hon kunde, även om bokhyllan och
alla böcker såg roligare ut, dom kan man ju äta upp!
Jag...
Det finns roligare saker än att leka med bilar tycker jag,
Bygga lego, måla, spela spel, bygga pussel, ja listan är lång!

Men vad gör man inte för sitt barn!?

Det var trevligt att vara tillsammans,
så att köra runt nån bil på golvet och prata med konstig röst och
ha ännu konstigare konversationer det fick det helt enkelt vara värt! ;)

Imorgon får kanske jag bestämma vad vi ska göra!! 

Då kanske vi kan leka det här:



Haha....

Kommentarer
Postat av: O

Jag nominerar det här inlägget till årets bästa - alla kategorier.

Du är underbar :)



Barnen också ;)

2011-02-02 @ 19:32:27
Postat av: Sofie

Hm... om du vill kan du ta med grabben hit nån gång, så kan vi leka skura golv leken här med... ;)

2011-02-03 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0