Vårt hus...

Av nån anledning så har folk äntligen slutat fråga om vi
kommit iordning i huset än...
Hade nån frågat så hade svaret fortfarande varit...
"Nä..."

Men vi har iaf kommit en bit på vägen!!
Och vi har en bild av hur det ska bli när allt
kommit dit det ska!
Iaf så har jag det :)

En "läcker" inredningsdetalj som vi har just nu är TVÄTT!
Överallt...
Det beror lite på att vi inte haft en fungerande torktumlare på
över två månader snart!
Det är ganska frustrerande!!
Men...
Nu ska vi bara vänta en dryg vecka till,
sen kan vi bli av med bergen som ligger lite överallt!

Måste ni tumla tvätten kanske nån tänker nu?
Och ja... det måste vi!
För vi har ingen plats att hänga tvätten!
Just nu står torkställningen i antingen hallen under värmefläkten
eller så tar den upp halva vardagsrummet.
Det är inte riktigt min bild av inredning!

Men eftersom nån efterlyste bilder på huset så ska jag
dela med mig av en liten hörna!
Det är Ingrids hörna!
Nåt annat kan inte visas upp i dagsläget! ;)




Mer får ni inte just nu!

Men i helgen ska det ju göras adventsfint, så kanske senare...

Förresten...
Så här ser det ut utanför huset, i trädgården!!



Utmaning!
Ta en bild av hur det ser ut utanför ditt hus och lägg upp i bloggen!!
Jag vill se :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

haha

Nu skämdes jag lite åt andra hållet, jag tror nämligen inte jag har frågat så mycket om huset. Har ni flyttat? Har nog frågat för lite, som om jag inte bryr mig alls, skönt att jag inte varit för på! :) Hahaha

Kul att jag känner igen en tavla på väggen, hihi



Er inredningsdetalj låter inte särskilt hett just nu. En rörig sådan, måste vara så trist att det står still... Lycka till med det :)

2010-11-28 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0