Buzza + Parmesan = Gott!!!

Jag är en Buzzador!
Att vara en Buzzador innebär att man tillsammans med familj och vänner
får prova olika produkter och sedan berätta om det för andra!

Jättekul!!

Jag har precis varit med i en parmesankampanj!
Mums!

Jag fick en leverans direkt hem till dörren med Parmigiano Reggiano,
en lagrad i 14 månader och en i 22 månader.
Jag har provat dem på olika sätt de senaste veckorna
och är hur nöjd som helst!
Det är så gott och man kan ha det till allt... nästan! ;)

Idag provade jag att göra pizza till familjen!





Det var urgott!!
Parmesanen var verkligen pricken över i:et!!
Fast hos resten av familjen gick det inte hem lika mycket...
W ville plocka bort allt som låg på pizzan,
O gillade pizzan men hade nog gärna skippat parmesanen!

Jag rekommenderar det iaf!!

Använder ni parmensan?
Och isf till vad?
Nu behöver jag många tips för jag kommer alltid att ha en i kylen hädanefter!

Imorgon tänkte jag prova parmesangratinerade tomater med basilika!

Vill du också bli en Buzzador och få prova en massa roliga saker?
Lämna din mail så skickar jag en länk :)





Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter väldigt intressant, skoj & spännande att hålla på med. Kanske allra mest gott! Låter som du får till goda recept! Vad får du för detta? Produkterna?



Hm, jag brukar ja på pasta med köttfärssås & en annan pastarätt med pesto, bacon, kyckling, pasta etc. & på ceasarsallad så klart!

2010-11-28 @ 09:40:21
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0