Valborg 2010

Oskar körde mig och barnen hem till mina föräldrar, sen fick han åka och jobba...

Vi kom fram lagom till fikat :)
Jag hade med mig cupcakes som jag och Wilmer bakat,
men dom sparade vi till kvällen!

Bror Oscar var redan på plats! Satt med datorn och pulade lite!


Wilmer var ute och härjade lite,
Ingrid sov i vagnen och jag gick en runda med kameran!

Kör lite rally med Victors gamla cykel :)

Bokskogen vill ta över trädgården!!

Rabarbern växer fint! Smaskig paj fick vi på lördagen!!

Wilmer hjälper mormor att göra pinnbrödsdeg medans morfar fixar elden!



Vi grillade korv, pinnbröd och marshmallows!!
Emma grillade inte riktigt som vi andra... ;)


Kvällen avslutades med cupcakes och Så ska det låta!
Ingrid och jag sov gott i morfars säng, han själv blev förvisad till gäststugan! ;)
Wilmer sov på ny madrass hos mormor!
Vi tjejer tog sovmorgon, men Wilmer var uppe tidigt med de andra!

Mormormys :)

Wilmer öppnar chokladen som vi hade med oss!
Aladdinhjärtan med jordgubbsfyllning!
Dom blev godkända! 

Sen gick vi ut!
Wilmer hittade maskar i trädgårdslandet :)



En liten tur ner i skogen tog vi också!
Ett litet torn hittade vi!

Mormor hittade en padda! :)




Det finns mycket att göra hemma hos mormor och morfar :)

Kommentarer
Postat av: O

Världens minsta brasa :/

2010-05-04 @ 11:51:43
Postat av: Marianne

Vad mycket fina bilder. Det ser ut som ni haft en mysig valborg! Jag jobbade hela helgen, men denna som kommer ska jag vara lite ledig, iaf från jobbet, massor med ved att kapa och klyva..

Stor kram

2010-05-05 @ 17:10:19
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0