Dagens citat!



"Att vara totalt ärlig mot sig själv
är en god övning"


Sigmund Freud

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan inte kommentera inlägget "Saknar"..., så sktivert här. Saknar dig med vännen!! Önskar vi kunde ses snart! Allihopa!:) Hade ekonomin sett lite annorlunda ut hade jag kommit på en gång... Hoppas det blir ordning på den snart, så vi kan ses i sommar i vart fall!:) Saknar ditt skratt och dina tokerier!:) Var rädd om Dig och de Dina! Stor Kram!! Soffan

2010-05-08 @ 11:45:37
Postat av: Marianne

Precis som Soffan så kan inte jag heller kommentera "saknar" inlägget.

Ja vi måste ses, men jag har nog inte tid förrän till hösten, massor med jobb hemma på våren/sommaren. Saknar er allihopa jättemycket! Dags att börja planera, var till att börja med kanske, kan ni i höst föresten??

Bamsekram vännen!!

2010-05-08 @ 22:51:36
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0