Tio dagar!

Ja i tio dagar har vi haft vår lilla tjej hos oss nu!
Hon är helt fantastisk! (så klart)
Det är så mysigt att ha en sån liten varelse i huset!
Hon luktar så gott, är så himla söt och gosig!!

Hennes, ännu icke så medvetna, leende är så otroligt vackert att se!
Jag längtar tills hon ler och skrattar "på riktigt"!

Dock har jag upptäckt att vi har tagit på tok för lite kort...
jämför man med när vi fick Wilmer så hade vi ju nästan fyllt hela datorn vid det här laget ;)
Så det ska jag ändra på!
Det här underbara livet måste förevigas!!!

Så det får väl bli en liten fotosession här i veckan!!

Men några nya bilder ska jag nog kunna bjuda er på iaf!


Emil och Maria har varit på besök!



Stolta Storebror och lilla Lillasyster!!


Ingrid!!!


Nu sover storebror,
Oskar är ute på promenad,
Ingrid vilar i soffan bredvid mig,
jag tänkte äta lite godis och se på tv!
Skön kväll!!

Var rädda om er!!!

Kommentarer
Postat av: O

Världens finaste lilla familj har jag :)

2010-03-08 @ 22:40:04
Postat av: Anonym

Härligt att se bilder på den lilla, grattis återigen :)

2010-03-09 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0