Farmor-besök!

I lördags kom barnens farmor och hälsade på!
Wilmer hade längtat så och blev så glad när hon kom!
Vi började med lunch, för farmor hade ju tagit med sig köttbullar till oss!! :)
Riktigt gott!! Det gillades!

Lite presenter hade hon också med sig!
Jag fick en jättefin bukett med superfina rosa tulpaner! Underbar!!
Wilmer fick en tröja och en bok! Supernöjd blev han!
Ingrid fick en hemstickad kofta och lite andra kläder!
Så fint så!


Ingrid i farmorstickade koftan :)


Min vackra bukett!!


Farmor och Ingrid!

Wilmer och jag hade bakat en kladdkaka innan farmor kom,
så den smaskade vi på efter maten!
Inte dumt alls!

Wilmer fick sen sova lite middag,
behövligt eftersom han ville vara uppe på kvällen och se Melodifestivalen!
Under tiden som han sov så förberedde jag kvällens mat och efterrätt!
Maten blev efter Lindas recept - Kycklinggryta med mango!
Det blev så himla gott! Det gör vi igen! :)

När Wilmer vaknat klädde vi på oss och gick ut i det fina vädret!
Fåglarna i Hembygdsparken fick lite mat och Wilmer fick gunga på lekplatsen!




Sen var det ju kväll helt plötsligt och dags att äta den goda maten!
Efterrätten intogs i "salongen" :)
Den blev också hellyckad!!
Fin och jättegod!



Sen började då Melodifestivalen!
Jag ville och trodde att Anna skulle vinna och det visade ju sig att jag hade rätt i!
Wilmer höll på Salem!!
Jag tycker att det var en väldigt bra final!
Bra låtar och ett bra program i övrigt!
En mysig kväll hade vi allihop!!

Kommentarer
Postat av: Sofie A

Söt Farmor och söt Ingrid!;)



Och JA! Rätt låt vann!!:)

2010-03-15 @ 21:06:53
Postat av: Marianne

Mysigt!!! :)

2010-03-17 @ 21:41:01
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0