20 februari....

Enligt mig och Oskar är det BF idag... men enligt ultraljudet så är det en vecka kvar, och med tanke på hur länge vi fick vänta på Wilmer så hoppas vi inte på för mycket här!
Hon kommer väl när hon kommer, det är inte allt för lång tid kvar oavsett!
Vi hoppas iaf på att inte behöva åka in fler gånger utan resultat! Jag tycker att jag har legat inne tillräckligt nu, nu vill jag inte göra det förrän bebis kommer! Förra veckan blev det mellan tisdag och lördag och denna vecka mellan måndag och tisdag. Jag fick ju en hel del lugn och ro och läste fyra böcker, men hemma är ändå bäst! Tråkigt när man måste dela rum med nån annan också... och ingen tv på rummet som jag hade när jag låg inne efter nyår. Dessutom hör man och ser alla andras söta små bebisar...  Jag vill också köra runt med min lilla i en liten balja :)
Wilmer frågade både igår och idag om inte bebisen kunde komma nu?!
Jo det hade ju varit kul... men det är ju inte så lätt att bara bestämma! :)
Man får försöka att fylla dagarna med saker att göra så att tiden går! Idag ska vi hem till Linda och Jörgen och se Melodifestivalen! Det ska bli trevligt!
Wilmer har just städat sitt rum och tittar nu på lite tv och äter sitt lördagsgodis! Jag sitter här och äter mitt godis, har dock inte gjort min städning än, men ska snart ta tag i det!
Oskar kom just hem från jobbet och har precis varit nere i tvättstugan med första laddningen! Så denna dagen ska väl också gå inte allt för sakta! :)
Det utlovade snökaoset har vi dock inte sett mycket av, lite har ju fallit i natt men nu töar det! Får se vad det blir av det! Om det ska töa så hoppas jag att det gör det snabbt! Men för barnens skull kan det ju ligga en vecka till så att det blir ett kul sportlov!!
Jag ska se om jag bloggar lite bebisprylar sen... Suss var lite nyfiken! :)
Vi har ju det mesta klart nu, sängen är bäddad, vagnen hämtad, bilstolen står i hallen och väntar på att monteras i bilen. Skötbordet står på plats, men ska nog fixa till lite mer där tänkte jag! Skulle vilja ha en liten lampa, typ nattlampa, där så man slipper tända helt om man ska upp mitt i natten. Nån som har nåt tips?
Nu ska jag äta upp mitt godis och ta ett glas kall mjölk!! Får se om det blir med blogg idag...
Ha en skön lördag!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Världens bästa & underbara föräldrar ska bli föräldrar igen!

Ida du är min mamma-mentor, du kommer att finnas för mig när ja´ står på bebistur!



Det är så spännande att så följa med på resan,

Lycka till min vän, Kram

2010-02-21 @ 12:30:38
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0