Aktivitetskalendern påbörjad

I år ska Wilmer få en aktivitetskalender som adventskalender!
Varje dag ska han få öppna den hemliga lådan och i den
kommer det att ligga ledtrådar till dagena aktivitet!


Hemliga lådan:




Wilmer tyckte att det var väldigt spännande
och var ganska ivrig när han skulle öppna!


Idag innehöll lådan följande...




Kan ni gissa vad vi skulle göra!?



Alldeles riktigt!

Mat till småfåglarna :)

Nu står allt i kylen och väntar på att stelna,
och så fort det är klart ska vi leta oss ut i trädgården
och hänga upp maten i plommonträdet!


Sen hoppas vi att dom blir nöjda så att vi kan sitta i
fönstret och titta när dom knaprar på sina frön!

:)

Kommentarer
Postat av: Eric

Vilken rolig ide, jag skulle dock aldrig orka fixa så där mycket :)

2010-12-01 @ 21:09:19
Postat av: Sofie

Hade jag haft ditt adventsljusstake-pynt så hade det varit slut för länge sen! ;) (Gick inte att kommentera inlägget om staken...)



Kul ide med fågelmaten! Du får berätta sen om de tyckte om maten! :)



Kramar

2010-12-02 @ 21:14:37
Postat av: Susanne

Vilken bra idé, söt idé till våra små fåglar! Lena på jobbet skulle vilja ha receptet så vi kan göra till oss med barna! Jag var ju tvungen att berätta om din idé! :) Får jag?

2010-12-03 @ 11:23:17
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0