Underhållning på HÖG (ljud)nivå!!!

Häromdagen hade Wilmer sin kompis Gustav här!
Dom hade jättekul tillsammans!
Direkt när Gustav kom så sprang dom in och började leka!
Tågbanan kom fram och även legot och leken var i full gång!
Den enda gång jag såg dom var när det var dags för lunch!
Det är så himla härligt när de leker så bra och har så kul ihop!
Roligt att sitta utanför och lyssna på!
Iaf så efter lunchen ändrades leken lite...
Grabbarna städade undan allt de hade lekt med!
Sen möblerade de om lite, de byggde en scen!
Sen steg volymen vill jag lova!!
Mikrofon, gitarr, trummor och munspel åkte fram!
Helt underbart var det att lyssna på deras egenhändigt ihopsnickrade engelska!
Erik Grönwalls "Higher" gick varm!!

Jag frågade snällt så jag fick komma in och ta kort på dom!

När Gustavs familj kom och skulle hämta honom
så fick vi se värsta showen!!
Lillasyster Tilda fick också vara med!!

Vilka underbara barn vi har!!









Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka underbara barn vi har =)kommer bli skönt att bo i hus sen och då blir det nog fler shower att se fram emot =) hoppas vi ses snart, kramis!

2010-08-05 @ 12:12:30
Postat av: monica

KUlL o se glada barnen,visar ju sig att de är barnes nästkusiner(Gustav o Tilda)

2010-08-19 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0