Nu drar det igång!!

Äntligen!!
Imorgon så ska jag äntligen få gå till gymmet!

Imorgon är det två månader sedan Ingrid föddes!
Nu får jag äntligen börja träna!
Det blir ju kanske ingen hårdträning direkt, iaf inte för magen.
Det får jag inte iom snittet... Lite trist!
Men vi får se vad min coach tycker att jag kan träna!

Coachen ska jag träffa kl två och sen har jag och Marie bokat in oss på ett pass Zamba imorgon kväll!
Det ska bli så kul :)
Jag får väl ta och se om jag hittar mina träningskläder (ja jag är sent ute),
annars blir det till att ta en runda på stan! 

Det ska bli så skönt att komma igång!
Jag måste formas till nu, kommer ju inte i några kläder knappt...

Imorgon bitti ska jag väga och mäta mig!
Ska bli spännande att se hur snabbt man få resultat!!

Det blir kanske lite mer träningssnack här nu i fortsättningen,
för att peppa mig själv!! :)


Önska mig Lycka Till!!!

Kommentarer
Postat av: O

Lycka till!!!

2010-04-26 @ 12:53:11
Postat av: Gunilla

Du har bestämt dig och är motiverad så det kommer att gå bra! Lycka till!

2010-04-26 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0