Måndag igen!

Ja då var det måndag igen! Inte för att det spelar mig så stor roll, men ändå!
Barnen och jag har tvättat hela förmiddagen! Så duktiga så! :)
Wilmer är en klippa i tvättstugan, kör tvättvagnen fram och tillbaka,
tar bort luddet från torktumlaren, startar maskiner och sopar golvet! Perfekt!!
Dessutom öppnar han dörrar och trycker på hissknappar på väg till och från tvättstugan! 
Han kommer att bli en bra karl han ;)

Mellan varven ner i "stugan" så har vi lekt lite!
Vi hittade mina gamla djur i källaren och så byggde vi en djurpark!



Tjusigt va?! :)
Lillasyster sov så gott på balkongen under tiden!


Nu har vi precis ätit lunch, det blev gårdagens pannkaksrester!
Inte dumt! :) Iaf inte om man frågar Wilmer!

I eftermiddag ska vi hälsa på kompisar!
Måste bara städa köket och vika den eländiga tvätten först...
Igår städade jag toaletterna, Wilmers rum, vek mer tvätt och dammsög!
Är det månne våren som spökar...?!
Måste också göra ny matlista och inköpslista!
Jag har visst mycket att stå i!!
Wilmer slappar lite i soffan nu och jag tror att lillasyster också ska vila,
hon har just kört ett hårt pass i gymmet!

På återseende!!

Kommentarer
Postat av: jooana

Haha ja visst var den rolig. Kan säga att Wilmer är inte den enda som velat se den videon flera gånger :-)

2010-04-20 @ 11:45:21
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: jooana

Haha jag hade inte ens vågat ta fågeln ut ur ugnen själv!



Hade ju tänkt komma nästa vecka men fick jobb hela veckan. Så det får bli en helgdag istället. Kanske söndag? Har ni tid då?

2010-04-21 @ 11:55:58
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0