BVC

Idag har jag varit med Ingrid på bvc, det var dags för läkarkontroll!
Sist vi var där var bvc-tant-vikarien lite missnöjd med vikten!
Hon tyckte att Ingrid gått upp för lite.
Hon ville att jag skulle väcka henne och ge henne mat var fjärde timme,
och om det inte räckte så fick jag ge tillägg....

De råden kan jag ju säga att jag struntade i!!
Så länge mitt barn verkar må bra, så väcker jag inte henne för att trycka i henne mat!
Hon får mat när hon vill ha! Ibland med en timmes mellanrum och ibland sex timmar!
Hon är ju pigg och glad när hon är vaken och sover gott när hon sover!
Då tror jag inte att hon mår speciellt dåligt!

Idag hade hon gått upp 300 gram och "vår" bvc-tant och läkaren var väldigt nöjda!
Ingrid "gick igenom" hela kontrollen!

Nästa gång så är det dags för vaccination! Huga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi, helt rätt att strunta i bvc-tantens "goda råd"!!! Hälsa hela familjen, kramis!

2010-04-29 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0