Vår bebis!



Här ser ni huvudet och handen! :)
Underbar känsla att få se det lilla livet sprattla omkring!

Nu har det också börjat kännas i magen att h*n rör på sig!
Hoppas det börjar kännas mer utanpå snart så att Wilmer kan få känna!

Han har iaf bestämt att det är en flicka -
för vi har ju redan två pojkar hemma och bara en flicka!
Smart kille :)

Sen fick jag mig en tillsägelse igår (och idag)...
Det var nämligen kalas både igår och idag och vi pratade om tårta!
Då sa min lille grabb följande:

"Mamma, du får inte äta för mycket tårta för då får vi en tjock bebis!
Jag vill inte ha en tjock bebis!
"

Idag fick han höra av mormor att bebisen inte blir tjock om jag äter mycket tårta,
utan att det är jag som isf blir tjock.
Men det var inte heller bra...

"Jag vill inte ha en tjock mamma!"

Hm... vad säger man?!

Allt givetvist sagt med lite förtvivlan i rösten...
Min lille kille!!
Han funderar på mycket han...
Stora tankar i en liten kille!
Jobbigt att vara 3 år!


Idag fick också bebisen sina första presenter - av mormor.
Hon har verkligen garderat sig! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie A

Jag tror också att det blir en liten tjej! ;) Jo Ida, ät mycket tårta- passa på nu!! ;)

2009-09-27 @ 18:54:36
Postat av: Anonym

Ooh vad härligt med en liten bebe snart;)

Hoppas också att det blir en liten tjej även om hon är tjock så kommer W älska henne ändå hehehe han är för go!

Kram/Luyinga

2009-09-27 @ 22:32:56
Postat av: sara

åh va härligt!

Det är ju en underbar känsla att få se de små liven!

Vad spännande det blir för Wilmer när han får känna bebben!

Vårt lilla liv bökar runt där inne som bara den, vilket ju är skönt, så vet man att den lever :) Synd bara när den håller på när man vill sova! haha



kram på er!

2009-09-28 @ 07:15:33
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Eric

ALLA får tjejer nu för tiden, jag tror dock ni får en kille till :)

2009-09-28 @ 10:06:42
Postat av: Susanne

Fin liten bebbe du har i magen! Åh himla rolig kille ni har!



Längtar tills jag får se dig!

2009-09-28 @ 21:23:46
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hej söta!! Åh vilken fin bebis som växer i din mage!! Är lite avis på dej! Det är ju så underbart att va gravid (när man mår bra... jag har aldrig testat nått annat)

STOR kram

2009-09-29 @ 17:34:05
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0