Ut i naturen!!

Igår åkte vi hela familjen till Vedema!
Jättefint höstväder hade vi, om än lite för kallt...

Vi gjorde en fin eld :) Men kom fram till att nästa gång får vi nog göra en större,
för det blev lite knappt med glöden... och lite mer värme hade ju suttit fint!






(trött på mamma med kameran...)



Efter korvgrillningen tog vi en tur i roddbåten i den lilla sjön!
Supermysigt!!





En riktigt  härlig familjeutflykt!!
Nästa gång mina Norge-tjejer kommer till mig ska vi definitivt åka dit och ha det lugn och skönt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2009-10-14 @ 20:08:44
Postat av: Marianne

Åh vilka underbara bilder!! Är lite avis på er höst, det känns som att jag missade den här, det blev vinter på en gång.

Ser fram emot att följa med på en sådan utflykt i framtiden!

Han är världens sötaste din Wilmer, såå go!

Stor kram till er alla!

2009-10-14 @ 20:14:03
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jösses vad härligt det ser ut! En aningens avundsjuk är jag allt! Så klart jag vill ute på en utflykt med norge flickorna!



Puss & Kram

2009-10-14 @ 20:19:59
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lätt att vi ska!! :) Och vad duktioga ni blivit som gör upp eld och grejar! Jag är förvånad! ;)

2009-10-16 @ 15:18:18
Postat av: Ida

Tack Marianne!! :)Han är underbar!!



Så jag har gjort Sofie förvånad!? :) Så bra!!

Men du får gärna tipsa om hur man blir av med den hemska röklukten efteråt... usch!

2009-10-17 @ 08:38:12
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det gäller att ha oömma kläder, som får lukta rök! ;) Men...ja, vad gör man? Tvättar antar jag! :) Eller slänger ut kläderna på balkongen tills vidare...;) Inte mycket att göra åt röklukt tyvärr... Kanske ska ut och grilla när vi ses i Linkan?!

2009-10-17 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0