Måndagmorgon!

Måndagmorgon som sagt, sitter här med Wilmer och kollar på Barnkanalen.
Är hemma från jobbet fortfarande, var hemma hela förra veckan också. Har fått så ont i ryggen :(
I eftermiddag blir det i alla fall besök hos sjukgymnasten igen, förhoppningsvis lite lindring för stunden! Men som hon säger... det är inte så mycket att göra, mer än att tänka på att röra sig rätt och göra lite övningar som hon gett mig.
Det är bara att hoppas att det försvinner om sisådär 20 veckor... ;)

Vi är inne i vecka 21 nu, eller ja... jag tror ju att det är vecka 22 :) Men det är ju ännu ett tag kvar!
H*n rör sig väldigt mycket inne i magen, ibland kan man se utanpå att h*n sparkar! Mysigt!! Ska bli kul när det blir lite starkare så att Wilmer kan få känna!! Han säger ofta att han längtar efter sin bebis!!

Måndag sa vi... det betyder att det just nu bara är en vecka kvar tills Oskar och jag sitter med våra väskor och väntar på att flyget ska dra iväg! Härligt!! San Fransisco here we come!! :) Lite nerver har man ju... men det ska samtidigt bli underbart att få åka iväg! Uppleva en massa kul, shoppa, vara tillsammans bara vi två, äta gott, vinna storkovan i Las Vegas!!!!! ;) Det tänkte jag göra iaf!
Någon som har något tips på vad vi inte får missa "over there"!?? Något vi måste se? Något vi måste äta? Något vi ska passa på att köpa?

Nu ska jag fortsätta med mitt evighetsjobb... sortera och rader bland mina miljoner foton i datorn!!

För övrigt så familjen... jag efterlyser önskelistor nu!!! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan, jag har glömt att fråga Alex! PÅMINN MIG-snabbt! ;)



Jag längtar också efter "din" bebis!!

2009-10-16 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0