Magen och storebror! :)


Man måste ju spexa lite när man ska var med på bild! :)

Wilmer är så glad för bebisen!
Han gosar med den och pratar med den varje dag!
Igår förklarade han för bebisen varför den inte fått komma ut än.
"Du måste växa och bli stor först bebisen!"

Han är underbar!!
Ska bli så kul och se honom som storbror!!

För övrigt så är min mage i v19 på bilden....
Jag har således halva tiden kvar, lite drygt...
*ingen kommentar*


Nu är det helg! Så skönt!!
Jag har bara åtta arbetsdagar kvar innan vår stora resa!
Bröllopsresa utan bröllop ;)
Det ska bli fantastiskt kul!! Ser verkligen fram emot det!
Känns bara lite jobbigt att lämna Wilmer så länge...
Men han har ju gott sällskap av mormor och farmor!
Jag kom på igår att jag inte tagit ledigt efter att vi kommer hem,
det ska jag göra kan jag tala om!
Ofta jag vill gå upp och jobba en hel dag och sen ha möte på kvällen
när jag inte träffat Wilmer på två veckor!!?
Vet inte hur jag tänkt innan...
Skyller på graviditeten!!

Nu är det dags att fixa frukost här för sen ska Wilmer iväg på dans och rytmik!

Ha en skön lördag!


Kommentarer
Postat av: sara

Åh, vad fin du är!!!

2009-10-03 @ 13:07:06
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Diana

O vilken fin mage o hela du e fin:) Grattis till Bebben!!! Så skoj!!! Kram!!

2009-10-04 @ 16:43:41
Postat av: Mumba

Vart går resan?

2009-10-04 @ 17:59:30
URL: http://www.mumba.bloggspace.se
Postat av: Ida

Mumba:

Resan går mot San Fransisco och Las Vegas!! :)



Tack!! Diana och Sara :)

2009-10-04 @ 18:06:48
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Elna

Stort GRATTIS till er!! Vad roligt! Hoppas att ni får en skön resa. Kram

2009-10-05 @ 13:34:30
Postat av: Linda

Hej vännen! Vad fin du är, med din härliga mage!!! Man blir lite avis.. det där vill jag vara med om minst en gång till =) Det var så kul att ni kom hem till oss igår och käkade kanelbullar =) Pojkarna lekte ju riktigt bra! ta hand om dig, kram kram!

2009-10-05 @ 14:15:11
Postat av: Sofie

Fin mamma! Fin storebror! ( ja, och fin pappa också! ;)) Tänk, bröllopsresa utan bröllop... det ska jag säga till Alex att man kan ha... Jag vill nämligen med ut och resa!! ;) Unnar er verkligen eran resa! :) Spännande! Jag vill veta allt sen!! :)

2009-10-05 @ 14:35:54
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Elenor

Du är så vacker Ida!!

Ha nu en underbar resa och så hoppas jag att bebisen växer ordentligt men att magen kanske inte växer så mycket mer.. du måste ju kunna röra dig ler



Massa kramar

2009-10-07 @ 11:03:13
Postat av: Marianne

Ni är finast i hela världen!! :) Ja kära värld, tänk att jag eg skulle ha vart på bröllop nu... Men den som spar han har, visst är de så ;)

Kul att ni snart åker iväg, vi har iaf bokat in en hotellnatt HELA familjen om två helger, de ska bli mysigt!

Saknar dej!!

KRAM

2009-10-12 @ 22:20:39
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0