Trötter!

Ja kära nån vad trött jag är... Blev inte många timmars sömn i natt eftersom jag och Oskar fick för oss att se färdigt vår film vid elva. Sen ringde min klocka fem i morse... så cirkus 4½ timmes sömn! Usch...
Dagen har gått rätt bra, men sen jag kom hem har jag varit som en zombie! Stackars min lille Wilmer!! Fast han har iofs inte verkat lida nåt nämnvärt, han var nog mest glad att få komma hem och ha sin mamma hos sig! :)
Jag somnade hos honom efter att vi läst god natt-saga, somnade nog före honom ;) Så nu har jag suttit här i sffan en stund och känt efter om jag borde lägga mig eller om jag ska vara uppe ett tag... svaret blev rätt glasklart, speciellt efter att ha "pratat" i telefon med Oskar. *s* Han pratade och kom med en massa bra tankar och idéer om bröllopet och så och jag bara sa "Mmm" "Låter bra"... osv... Orkade inte ens prata... Så nu mina vänner drar jag mig härifrån!!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0