Ännu ett paket...

Ja det låg innanför dörren när jag kom hem idag! :) Så bortskämd jag blivit!! :)
Jag har underbara vänner! Det visste jag ju redan innan, men jag blir så varm i hjärtat!!
Så här såg det iaf ut:

Underbart sköna vantar! :)
Har dom på mig nu!
Passar mig som är rätt frusen!!
Jag förmodar också att dom är hemmastickade,
och det gör mitt hjärta om möjligt ännu varmare!
Tack snälla Marianne!!!

Det är fint att ha riktiga vänner!!


Jag kan ju säga att jag mår mycket bättre nu!
Min aktiva vila, all kärlek jag har runt mig och vårens intåg har hjälpt till!
Det är vad jag tror iaf!!
I vilket fall så känns det som sagt bättre, och det är ju det bästa!
Just nu skulle jag vilja sitta i en bil till Lappland, men man kan ju inte få allt,
så jag nöjer mig med att vara glad för att världens finaste lilla kille ligger i rummet
bredvid och sover! Dessutom har vi ätit på Pizzerian med goda vänner ikväll!
Imorgon är det fredag och då får hela familjen vara tillsammans och ha det mysigt!!
På lördag är det utflykt med Maria och barnen!!
På söndag ska Wilmer sjunga i kyrkan!
Gissa om jag är glad och stolt över mitt liv och alla som finns i det!!



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så skönt att se att du mår bra igen och att du har sådan fin uppbackning från alla håll. :-)

Kram!

2009-03-27 @ 20:05:15
Postat av: Sara

Ida, vad skönt att du är lite piggare. Det låter som det går åt rätt håll och det är ju det viktigaste! Ha en bra helg och stor kram från Karlstad!

2009-03-28 @ 10:11:57
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hej söta vän! Vilka fina gåvor du fått av vår Marianne! Har saknat ditt bloggande, men så roligt att få läsa igen! Jag åkte skidor åt dig idag!

Mega kram

2009-03-28 @ 23:52:48
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hej vännen!!

Hoppas du haft en mysig helg. Det har vi, längtar jättemycket till oktober nu, så jag i alla fall får se dej :) Sedan måste vi nog boka i en till träff så vi kan umgås ordentligt och ha tid för det!

Stor kram

2009-03-30 @ 14:26:25
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sofie A

Det kommer gå fler bilar till Lappland! :)

Härligt att höra att du mår bättre! :D Stor kram, från Fagersta!

2009-03-30 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0