Lite uppdatering...

Det går lite tid mellan inläggen just nu...
Min dator funkar inte så jag har bara ytterst lite datortid vid lånad dator! Ganska skönt på ett sätt, men jag saknar min egna lilla laptop! Men den valde ju ett rätt bra tillfälle att krascha på... i flytt-tider! :)
Vi har ju bytt lägenhet! :) Till den bredvid - 5 run och kök! Alldeles underbart!!! Nu ska vi bara få ordning på allt också och städa ur den andra... Sen tänkte vi ställa till med fest! Hoppas ni vill komma!!!?
Nu ska ni få lite bilder också! Det är ju altid kul :)


Wilmer blev målad på dagis :)


Jag har varit på HLR-utbildning!


Mmmm.... Bosses Glassbar!!!


Lite bilder från nya lyan!


Väldoftande kryddor i köksfönstret!
(ps till Mli... Daniels balkong...)
:)


Så här trött blir man på kvällen när man inte sovit middag...


Picknick vid sjön har vi haft :)


Wilmer har åkt karusell!
Han var superlycklig och jag hade hjärtat utanför kroppen...


Wilma och Wilmer har sjungit på stan!
Wilmer fick till och med applåder :)


Så här kul kan man ha...


Nya badkaret är också testat!!


Jag har klippt mig också!
Fast nu när jag ser bilden ser jag att mitt hår redan växt massor sen dess....
Tänkte försöka färga håret ikväll kanske, eller imorgon...

Sk

Kommentarer
Postat av: Sofie A

Det var minsann mycket som hade hänt!! :) Och det var ett spännande slut på historen, undra just vad "sk" betyder?? ;)

2009-06-03 @ 17:35:03
Postat av: Marianne

Åh vad roligt att få se vad du har för dej!! Han är så bedårande söt lilla Wilmer! Saknar dej mycket! Kram kram

2009-06-03 @ 20:29:36
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sofie H

Vad gullig han är, min brorson :)Hoppas att vi kan ses snart. Ha det nu så bra, hela lilla familjen. Kram!

2009-06-04 @ 08:34:15
URL: http://philosofie.blogg.se/
Postat av: Eric

5 rum!?! Ska ni ha varsitt arbetsrum? :)

Vi hade svårt att fylla ut 4 rum.



Btw om det blir fest vet ni att jag kommer!



2009-06-04 @ 09:44:28
Postat av: Anonym

kul med lite förändringar, här blir det också lite förändringar ikväll=)



Vill också komma iordning...helst flytta till ett stoooort hus!!! så man kan ha sitt kontor och studierum och inte behöva dra runt grejerna i hela lägenheten=)

2009-06-04 @ 10:01:39
Postat av: O

Vem skrev det ovan?

2009-06-05 @ 10:59:58
Postat av: Emelie

Hej! var länge sen jag var inne o tittade här... Är så roligt m alla Wilmer citat. =) bilderna m bh:n var så roliga! Du får hålla koll på daniels balkong o berätta lite skvaller. Ha ha! ;o) Fest låter kul! ska försöka att inte bli sjuka...

2009-06-23 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0