Dagens Wilmer...

Idag är vi hemma från dagis och jobb, misstänkte ögoninflammation på Wilmer i morse.
Vid frukosten säger han:

"Mamma, jag är hemskt ledsen, men jag kan inte vara hemma idag...
Mina barn väntar på mig!"

..............................................................................

Vi tar väl en till... det kommer så mycket kul ur den här lille killens mun!!

Förut sa jag till honom att jag älskade honom.
"Jag älskar dig med mamma!" blev svaret.
Då tänkte jag att jag frågar honom vad det betyder att älska någon.
"Att man lever tillsammans" fick jag till svar på en frågan!!
*ler*


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Vill ju läsa mer om bröllopsplaneringen ju =)

2009-06-09 @ 12:58:29
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie A

Vill ju läsa mer om Göteborg och sånt ju =)

2009-06-30 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0