Vinterlek!!

Nu har vi precis kommit in efter lite lek i parken!!
Det var supermysigt!!
Fia och Ludvig hade med sig mackor och varm choklad som barnen smaskade på!
Wilma bjöd på hemmabakade Lussekatter :)
Barnen var glada och sprang runt och busade, åkte rutchkana och matade fåglarna!
Det var dock så himla kallt ute!!! Innan vi kom hem trodde jag allvarligt att jag skulle dö och att fingrarna skulle ramla av!!
Och så kommer man in och ser att det är två minus!!!
Det kan man ju jämföra med min Mariannes -22.. Huga!!

Nu sitter iaf Wilmer och jag i soffan och myser under varsin filt!!
Försöker få upp värmen innan vi ska ta itu med resten av dagen här!


Så här såg vi ut innan vi gick ut:



I parken:



Vinterfina Fia:


Så här såg vi ut när vi kom hem:



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi hade -14 här idag... ganske kallt det, men en skidtur lyckades vi ta ända! :) Men kylan i Skåne känns oftast kallare än kylan norrut, på någe vis...

2009-01-04 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0