Min lille pirat!!




Igår var vi och lekte hos en kompis till mig och hennes små flickor!!
Väldigt trevligt!! Var på tok för längesedan!!

Wilmer var lite trögstartad, somnade i bilen på vägen dit. Men sen så kom han igång ordentligt,
som syns här på bilderna!! Lekte pirat med Siri!

Det bjöds också på fika, barnen fick muffins och pepparkakor.
Jag och Ulrika njöt av varsin ruta mörk choklad! Perfekt!!

På hemvägen stannade vi på CityGross, jag hade ett tillgodokvitto där för en julklapp jag bytt in.
Så kvittot byttes mot nya inneskor till jobbet!! Det behövdes verkligen!
Så jag får se vad dom säger på jobbet imorgon...
Dom har mobbat mig rätt mycket för mina gamla, och till och med ungarna påpekar dom. Haha!!
Men nu så, nytt år, nya tag, nya skor!!! :)

Det blev ytterligare ett stopp innan vi åkte hem.
Hos pappa i hans nya hus!
Tyvärr var det väldigt mörkt när vi kom dit, så jag såg inte så mycket,
men det kändes som att det kommer att bli hur bra som helst!!
Och invändigt var det ju inte helt klart, nyss flyttat ju.
Fast det såg ut att ha potential!!

Det var för övrigt ruskigt kallt igår!!
Mellan 8 och 13 minus hela dagen... Huga!!
Ute hos pappa var det så fint, det gnistrade i det vita på marken när vi körde där ute i skogen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0