Lite bröllopstankar!

Sitter här och har bläddrat i min nya tidning!



Det var ett reportage med om ett par som hade ett fjällbröllop...
Vackert!!
Ett sånt vill jag gå på nån dag... ;) 
*pikar*




Ser att vi ligger rätt bra i tiden!!
Det känns ju bra!!
Fast det känns som att vi har en del stora saker vi måste bestämma!
Till exempel... ring?!
Jag vet inte alls vad jag vill ha!!!!


Viktiga ord för många tror jag...



Haha!!
Detta var ju klockrent!!
Jag som har lite träningsbekymmer!!


Ser ni oss framför er?!


Jasså man måste ha lite vett också!!?
Hur ska det gå...
Kanske man skulle dra ner på gästlistan lite!?
Hahahahaha!!
Nån som är orolig nu?



Ni som känner er säkra (=vettiga) kan ju spara vårt datum!!
17 oktober!!!
Inbjudningarna dröjer ju ett tag till.


Om några veckor ska jag upp till Linköping!
Då ska jag dra med mig Susanne till Bröllopshuset för att prova min klänning!!
*glad*

Nästa helg blir det lite mer bröllopsplanering med min Oskar.
Vi ska själva till Göteborg och mysa på hotell!!
Och så ska vi gå runt på stan och kika efter roliga saker!!
Ska bli så mysigt!!


Längtar tills vår bröllopsdag!!
Tills jag också får heta samma som resten av familjen!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilket spännande inlägg!

Megamycket att se fram emot

Puss

2009-01-29 @ 20:33:25
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: O

Jag längtar också...

Ska bli så himla roligt!!

2009-01-29 @ 23:00:25
Postat av: Sofie

Oj, är det nästa helg ni ska till Götet? Då innebär det alltså att det är melodifestivalen då? Eller?? Börjar det REDAN?!?! Jösses...

2009-01-30 @ 08:43:03
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Marianne

Åh vad roligt att se och höra om era planer, tar åt mej piken och hoppas at jag kan övertala min blivande man (nån gång i framtiden) att vi ska gifta oss i fjällen :)

2009-01-30 @ 12:35:52
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Denna eviga längtan... men såå mysigt! Jag har varit hos samma guldsmed i tre års tid, varje månad och smygtittat på "min" ring. Det kommer inte bli exakt den, men nära... för jag blev kär vid första ögonkastet!



Svårt det där med ringar, men just nu tycker vi att tårtan och är svårare och brudbuketten! Vilken tur att det är "tid" kvar =)



Kram kram

2009-01-30 @ 15:15:07
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0