Gänget på Nyår!!


Suss tog denna underbara bild på lilla Wilma som var med på festen!


Ville hade Marie med sig!
Henne har vi varit nyfikna på ett tag och äntligen fick vi träffa henne!! :)


Jeppe och Maria var ju givna gäster! :)
Dom tog tillfället i akt, när vi andra slavade i köket, att skicka Nyårshälsningar till alla sina nära och kära.
Märk väl - jag fick inget!! ;)
Lägg också märke till Jeppes blick "Ta inte foto på oss när vi sitter med mobilerna!!"
Hihi!!


Lillebror Victor och hans Emma var också med!
Trevligt!


Min älskade Oskar var givetvis med, fast man kan knappt tro det... Fastnade inte på så många bilder tyvärr!
Så det fick bli denna när han skickar iväg en UFO-ballong!
Vi var lite mer civiliserade än resten av packet som var ute på gatan!!!
Tre polisbilar kom och det var ju inte pga vår ballong kan jag ju säga!
Däremot gillade dom inte att vissa stod och sköt sina raketer in mot husen och därför krossade fönsterrutor...
Livsfarligt!! Jag säger - förbjud fyrverkerier för allmänheten!!!!!!!


Suss var som sagt här!! :)
Väldigt glad!! Härligt att se!!


Och så jag!!
I full fart med att fotografera dukningen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0