Dagens Wilmer! (x2)

I morse innan vi skulle iväg till jobb och dagis så satt
Wilmer vid frukostbordet och åt lite.
Jag jäktade runt för att försöka fixa iordning allt som skulle med och så.
Då säger min lille knatte:
-Mamma, jag hade aldrig klarat mig utan dig!
Vi är två! (säger han och håller upp två fingrar)
Här är du (och så håller han upp ett finger)
och här är jag (och så tar han upp andra fingret)

-------------------------------------------------------------------

Han är underbar!!!

-------------------------------------------------------------------

Nu ikväll när han skulle sova så hade jag lagt honom och gått ut ur rummet,
då kommer han springande upp efter en stund.
Han ville bara ge en puss och en kram.
Så det tog jag emot med glädje medans jag bar honom tillbaka in i sängen.
Hans ord:
-Mamma jag tycker så himla mycket om dig!!

---------------------------------------------------------------------

Gissa om jag tycker himla mycket om honom!!!?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fick du vara 'lilla vicke vire'?? ;)

2009-01-16 @ 09:21:00
Postat av: Susanne

Vad säger man?? Härliga unge!!

Fniss åt Soffans härliga kommentar

2009-01-16 @ 17:26:43
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0