Dagens Wilmer!!

Ikväll när jag nattade Wilmer så pratade vi om att Wilma lämnat sina nappar till Tomten och att Wilmer börjar bli stor nu och snart också får lämna sina. Det var han ju inte alls så sugen på. Han ville ha sina nappar!! Men så sa jag att kanske när det blir sommar... Det lät han inte lika skeptisk mot, så vi får se. Vi får bearbeta det...
Har för mig att man kan lämna napparna hos Tomten i Osby, i källaren på Lekoseum!
Jag berättade att när jag var lite och skulle slänga mina nappar i sopnedkastet, så fick jag en docka! En Skrållan!! :) Så jag sa till Wilmer att vi kunde åka till Tomten och lämna hans nappar och sen åka och köpa en present till honom. Något som han verkligen ville ha!! Då lös han upp;

-Jag vill ha en present mamma!
-Då fixar vi det då! sa jag.
-En jättefin lampa vill jag ha, en sån där med spöken på!!


Jag säger då det!!
Vad är väl en Skrållan mot en jättefin lampa!!
Han är ganska lätt att behaga min lille prins!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är det en sådan där IKEA lampa?! Isåfall kan jag ocksa tänka mig att lämna mina nappar till Tomten om jag får en sådan...

2009-01-21 @ 09:08:31
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Jeppe

Tänk vad dem hittar på, de små liven. Dem kan så många saker som man inte känner till! Sen är dem ju alldeles underbara också... :)

2009-01-24 @ 23:33:43
URL: http://jesse.blogg.se/
Postat av: Marianne

Sötnos!

Vad fin du blev efter klippet oxå (går inte kommentera det inlägget?) Jättetjusig! Måste oxå berätta att muffinsen blev supergoda!! Tack så mycket för de braa receptet!! Har du fler goa saker får du gärna dela med dej, det är så skoj med något nytt ibland!

Saknar dej massor ska du veta, ikväll är en sådan kväll då jag skulle vilja komma över, dricka te och bara prata av mej!

Stor kram

2009-01-25 @ 20:13:59
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0