Då var det dags!!

Imorgon börjar jobbet igen efter lång ledighet! Det har varit så himla skönt att bara få vara ledig! Underbart!!
Ändå känns det inte så hemskt som jag trodde att det skulle göra inför att börja jobba igen. Jag känner mig peppad!!
Det ska bli skönt att få röra på sig lite igen, har varit på tok för stillasittande under julen!! Min väg till och från jobbet innebär ju en del promenerande! Det ser jag fram emot, det borde innebära att det händer lite mer här ;)
Sen ska det bli kul att träffa kollegorna igen! :)
Om jag är så här positiv när klockan ringer sjukt tidigt imorgonbitti återstår att se.... men jag lägger mig med ett leende på läpparna iaf!!

Ha en skön morgondag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du trivs så pass på jobbet så det inte är jobbigt att gå dit efter lång ledigt. Den GI boken du har som bibel är riktigt bra. Kämpa på!!

Kramar Elenor

2009-01-07 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0