Bröllopsinspiration!!


Lite fräck frisyr!

Så söta små!!!


Så himla vacker tjej! Hon blev tvungen att vara med på bild!
Lite fint med diademet i håret, enkelt och fint!


Fina lockar!!



Många fina par fick vi se! Killen i lila är en bekant - Samuel!

Annorlunda bukett! Inte min melodi kanske, men ändå!

Kanske man skulle klippa riktigt kort.....
Nä...

Det var i alla fall trevligt att vara där!
Vi fick med oss en massa lappar och broschyrer och tidningar hem.
Jag tänkte bläddra lite i det nu!!
Det är mycket man ska tänka på!

Alla tips och idéer mottages!! :)




Kommentarer
Postat av: Suze

Åh så vackert!

Jag gillar den blonda med det lockiga håret! Hennes klänning var väldigt vacker!!

Hmm, undrar vem jag får gifta mig med :)

2009-01-18 @ 15:50:29
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Snyggt =) jag funderar på att ha en rund bukett, men det är ju så vanligt. Men å andra sidan finns det inte så mycket annat mer klassiskt.



Har ni kommit på färgtema än? =)



Åh, vilket pyssel det är med alla korten. Köpte en underbar sak. Lim som ser ut som tipex, man rullar ut tunna limremsor. jämt och fint, utan kladd! Rekommenderas.



Ska börja titta på underkläder snart... åh, vad mkt det ska göras =) men såå roligt =)



Kram kram

2009-01-18 @ 18:50:26
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Jag har redan bestämt frisyr, däremot är min ena tärna lite velig =) Men det blir nog bra, ska på konsultation snart! Ska bli superroligt. Har du bokat frisör och sminkös? jag har glömt att boka nagelsalongen kom jag på... sen måste vi på provsmakning av tårta.



Ni som har bestämt tårta, vad har ni valt för smaker? Fick ni oxå provsmaka på tårtor å så????



Krma kram

2009-01-18 @ 19:09:09
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh vad mycket vackert det finns!! Vad mycket roligt du har framför dej!! :)

2009-01-19 @ 09:19:20
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0