3 år idag!!


Wilmer ligger i sängen och låtsas sova...
Jag var ju inte hemma på morgonen så vi fick simulera lite! ;)


Öppnar paket och ser väldigt lycklig ut!!
Böcker och bilar!! Går alltid hem hos denne lille killen!!

Sen fick han sova lite middag innan dagens kalas!
Vi hämtade tårta och gick hem och väntade på gästerna!
Klockan fyra ringde det på dörren, då kom Wilma, Maria, Ville och Emilia!
Wilmer fick ännu fler paket!! :)
Lycklig kille!





Rosen smakade gott :)


Tjejerna leker doktor!!


Wilmer fick en del telefonsamtal också!
Detta samtal var från Kusin Leo!!
Wilmer tycker verkligen att det ska bli kul att han kommer på lördag!
Han har pratat mycket om sin kusin den senaste tiden! Roligt tycker jag!!

Vi avslutade dagen med lite mat på McDonalds!
Maria och Wilma följde med! Jättemysigt :)


När jag nattade Wilmer och hade läst den nya boken, så sa han:
-Är födelsedagen slut nu mamma?
-Ja, nu är den slut, svarade jag.
Då suckade han och undrade när han skulle fylla år nästa gång och hur mycket.
Jag sa att han får fylla år lite på lördag också, för då kommer ju fler gäster och hälsar på!
Då lät han rätt nöjd ;)


Älskar min skatt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

det verkar som Wilmer hade en superfödelsedag!

Det blir väl inget annat med en supermamma som du heller! ;)

Kram!

2009-01-20 @ 09:40:30
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Susanne

Ja, det ser verkligen ut som det var en fin födelsedag för er lilla stjärna! Så mysigt!



Åh kan ju inte annat än att hålla med Sara om Supermamma ;)

Kram

2009-01-20 @ 18:32:02
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Maria o Wilma

Vi tackar så mycket för att vi fick komma och fira "vår" goa Wilmer!

Kan inte säga Grattis nog till att ni har en sån fin kille!

Vi ses på lördag igen, kul att vi får komma och fira honom en gång till och att Jeppe kan vara med då också!

Stor kram till en verklig supermamma! :-)

2009-01-21 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0