Snö i Skåne!

Ja minsann om det inte är lite vitt här och var här nere...
Det började igår när jag körde hem från jobbet. Det var så där jobbigt så att man typ inte såg nåt alls när man körde, men det gick rätt bra ändå. Förutom att jag höll på att få hjärtslag när jag svängt av "stora" vägen... Jag tände helljuset, men släckte det igen eftersom det bara gjorde allt värre, men tyckte jag såg något så jag tände till snabbt igen. Och herregud!!! Ett stort himla vildsvin sprang över vägen!!! Den var så STOR!!! Pulsen ökade en del kan jag säga... men han hade vett nog att fortsätta springa så jag behövde inte bromsa eller nåt, bara lugna mina nerver... ;)

Så här säg det iaf ut i morse när jag gick från dagis till tåget!



Nu töar det väl bara bort.. som vanligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0