Semester på fredag!!

Det ska bli så otroligt skönt!!
Speciellt efter denna vecka... denna helvetesvecka!! Usch!
Det är lite körigt på jobbet, folk borta och dåligt med vikarier... Nya barn och så...
Jag mår inte bra av stressen, av att inte ha tid till barnen, att inte hinna med dom som jag vill!
Man kommer på när man har kommit hem att man inte hunnit prata nåt med sina kollegor på hela dagen!
Det är ganska tufft... Men det blir snart bättre!! Det måste jag tro!

På fredag ska jag njuta!!
Det blir iofs ingen sovmorgon, men matsäck och liten tupplur i bilen! Får se vart vi stannar och äter! Min lilla familj och jag!
När vi kommer till Linköping ska jag hoppa av, resten fortsätter till farmor i Nyköping.
Jag ska stråla samman med min lilla Susanne!! :) Vi ska till Bröllopshuset och kika och kanske prova!! "Min" klänning och Suss ska prova tärnornas :) Hoppas den är lika fin som vi tror!!
Sen blir det nog lite fika tillsammans med Suss vän Gia, hon som har fixat min blogg så fint!! :) Kan tänka mig att det blir lite bröllopsprat eftersom hon också ska gifta sig i år!!
På kvällen blir det pyjamasparty hos Suss, Soffan dyker också upp och Jennie tror jag! Suss har lovat god mat och Soffan sa att vi skulle äta godis! Låter lovande :) Får se om det blir lika livat som sist vi hade sleepover!! ;) Kommer Tina?!


Mina S!!


Längtar till min fredag!!




Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Ser fram emot morgondagen! =) Ska bli jätteroligt... brudarna emellan, tihi =)

2009-02-19 @ 11:23:02
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Man skulle kunna säga att du har ett 'S' i ärmen... ;)



Men vad är den första bilden för nåt??? Känns mycket mer som 'jag' på den andra bilden! Skogsmulle! :)



Ses imon! :) Kramen

2009-02-19 @ 16:58:31
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Sofie H

Pyjamasparty ligger visst i tiden. Jag ska på ett på lördag kväll :-)

2009-02-19 @ 19:05:52
URL: http://philosofie.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att ni får en jättekul och mysig helg!

Du får ta massor av bilder så att jag får se klänningen(arna).

Önskar att jag kunnat vara med...

Men vi får ta en dag sen och kolla lite kanske?

Vet bara inte vart vi ska åka... närmaste stället vill vi INTE besöka...

Ha det gott vännen! Hoppas vi ses snart! Saknar dig!

Stor kram

2009-02-19 @ 20:29:16
Postat av: sara

lycka till med klänningsprovningen!

Kram!

2009-02-20 @ 10:25:45
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0