Melodifestivalen 2009




Showen som vi såg den...

Dålig bild jag vet!
Alcazar skymda av en bom och en kamerakille!

Innan allt folk var på plats, lite uppvärmning på scen!


Jag har inte så många bilder, det blev som ni ser inte speciellt bra sådana.
Vi satt ju på läktaren och kameran räckte inte så långt! :)
Men vi hade trevligt!!
Det var underbar stämning!!
Men nästa år....
Då ska jag ha parkettbiljett!!
Då är det fest och tjo och tjim som gäller!!
Vet att jag har många som vill med mig!! Vi satsar på det va?!!

Låtarna...
 Vet inte om jag ska säga så mycket om dom!?
Jag röstade på Alcazar iaf :)
Emilia gillade jag inte alls först, men sen växte låten tycker jag.
Även om jag nu i skrivande stund inte alls minns den... *s*
Hade förväntat mig mer av Shirleys låt...
Positivt överraskad av Caroline, gillar inte henne i vanliga fall.
Men hela stämningen på Skandinavium när hon sjöng var lite magisk!

Jag fick se Bert Karlsson, bara några få meter från där vi satt.
Christer Björkman sjöng för oss innan sändningen började.
Jag fick en blink- och snurrmojäng av Oskar!!
Och en cider och massa godis!!

För övrigt så var programtidningen så himla ful!!!
Förstår inte vem som godkänt den????
Se själva...



Säg till när ni ser vad det står...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur mycket kan man vinna? ;) Jag gissar på 'Det officiella programmagasinet 2009' Rätt??



Får se om vi går ihop nästa år då! :) Eller kasnke blir det ESC i Stockholm? :)



NATTA! Kramen

2009-02-09 @ 22:30:20
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: HDR-fotografen

Var det okej att fotografera innen i lokalen? Tycker att alla sådana här arrangemang brukar förbjuda alla med kamera. Litet synd tycker jag.

2009-02-10 @ 12:41:48
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: jeppe

Programmet 2009 flera gånger står det juhe...

2009-02-10 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0