Frukost hos Suss!

Vaknade upp i Suss säng ganska tidigt på morgonen, bara för att höra att hon redan var ute i köket och fixade!
Jag gick upp och hjälpte henne att torka disk! Efter en liten stund kom även lilla Sofie upp! Hon fick uppgiften att fixa bacon och äggröra! Riktigt gott blev det!! Suss gjorde smoothies, underbara!! Lyxig frukost!! Minns inte vad jag gjorde efter att disken var torkad... men jag satt väl säkert och tittade på när de andra jobbade!! *s*
Vi hade en lung och skön morgon/förmiddag innan vi gjorde oss klara och gick ner mot stan. Kikade lite på Designtorget innan vi satte oss och lunchade och pratade innan jag skulle hämtas upp för nästa äventyr! Gillar mina tjejer!!





Kommentarer
Postat av: din Suss

Tack för att du kom min vän, gillar dig också!

Du är så betydelsefull för mig!

Kram

2009-02-28 @ 00:44:42
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0