Dagens Wilmer!

Sitter just nu i soffan med Wilmer, han kollar på barnprogram och jag kollar lite här...

Jag har haft en rätt dålig dag idag, så jag behöver lite kärlek tänkte jag!
Så jag frågar Wilmer om han kan hålla mig i handen lite!? Hans svar blev...

- Jag måste bara vila mig några timmar först, sen kan jag göra det!!

Unge!!!! ;) Vad ska man säga!!??
Han är ju så söt!!



En annan rolig kommentar...
Han hjälpte mig att vika lite tvätt i helgen.
Han gjorde det jättebra så jag frågade hur han hade lärt sig det?
-Det har jag kunnat i många år!!!

Säger då det... Min lille kille!!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, det har vi haft =) Hittat världens bästa killar =)

2009-02-18 @ 09:01:38
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

U ja, hålla handen är jobbigt... Hur mycket måste han vila om man vill ha en kram?!

2009-02-18 @ 17:58:00
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0