Värdefullt!!

Häromdagen fick jag ett väldigt fint kort från en förälder på mitt jobb!
Jag blev så innerligt glad!!
Det betyder så mycket för mig att få höra att någon är glad över vad jag gör på mitt jobb!
Skönt att veta att jag är uppskattad!

Bland annat skriver hon:

"Det är så skönt att se dig med barnen.
Du är så äkta och din glädje över små framsteg
och din förmåga att ständigt vara på barnens nivå
gör att alla dras till dig."





Många fler fina ord fick jag och jag ler och gråter på samma gång varje gång jag läser dom!

*glad*

Kommentarer
Postat av: O

Min fina :)

stolt

2009-12-17 @ 20:23:56
Postat av: joanna

Det stämmer ju Ida, så bara ta åt dig av dom fina orden! :)

2009-12-17 @ 23:14:22
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Sofie

UNDERBART! Ta åt dig!!! :)

2009-12-18 @ 13:51:11
Postat av: Eric

Härligt att läsa, sug i dig :)

2009-12-19 @ 08:52:44
URL: http://linneaspappa.blogspot.com
Postat av: Susanne

Det stämmer ju sååå himla väl vännen!

Vilka underbart uppskattande ord från den mamman, sött! Sånt vill vi se mer av, Kram

2009-12-19 @ 14:08:44
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Marianne

Jag kan inte tänka mej en bättre dagisfröken än du, Alfred skulle garanterat älska dej! Vilken tur att de finns föräldrar som ser det och visar sin uppskattning!! Ni har ett av världens viktigaste jobb! Kram

2009-12-28 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0