Första julbaket!

Idag så fick Wilmer vara hemma med mig för att baka lite! :)
Första julbaket för i år och första gången jag bakar lussekatter!
Fast... det blev nog mest bullekatter!! Eftersom vi skippade saffran, jag gillar inte det!
Dom blev iaf väldigt fina och väldigt goda!!
Tänkte att jag ska svepa ihop pepparkaksdeg också idag så att jag kan baka imorgon!
Kanske blir det att jag hinner med att göra Rocky Road också, det är ju så smaskigt!
Här kommer lite bilder från baket!

 

Kom gärna hit och fika! :)

 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ser jätte smaskigt ut! Hade gärna kommit förbi o fikat om det inte var så låångt!!!

2009-12-09 @ 17:27:33
Postat av: Soffan

Säger som Gunilla...liiiite långt kanske, men gärna en annan gång! ;)



Söta katter! :)

2009-12-09 @ 22:51:04
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: o

Undrar vem som är så förtjust i russin ;)

Fina :)

2009-12-09 @ 23:46:19
Postat av: Marianne

Jag skulle så gärna komma!! De ser jättefina ut! Och Rocky Road har jag länge funderat på, men de känns SÅ mycket och SÅ dyrt. Är de värda det??



Tusen kramar

2009-12-11 @ 16:55:30
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0